loading...
اینتردانلود|بروزترین سایت دانلود
Admin بازدید : 360 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

Admin بازدید : 118 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

Admin بازدید : 73 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

Admin بازدید : 76 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

Admin بازدید : 102 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپر زنده Origami Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر انیمیشنی اریگامی است که می‌توانید از آن‌ها در پشت‌صفحه‌ی موبایل خود استفاده کنید. این والپیپر دارای ۹ تم متفاوت است و همچنین ۶۲ نوع تنظیم گوناگون برای نوع نمایش تصاویر می‌توانید انتخاب نمایید. این تصاویر در عین سادگی، با حرکات زیبای خود، تا خوردن‌های زیبای موجود در ایجاد یک اریگامی را نمایش می‌دهند.

همراه با لینک اختصاصی

Admin بازدید : 244 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دوندگی های خود را ثبت کنید.نرم افزار Strava Run دوهای شما را ثبت کرده وآن ها را آنالیز می کند وبا این مقایسه می توانید خود را در میان دوستانتان محک بزنید ورکورد آن ها را بشکنید. از قابلیت‌های آن: * ضبط تمامی اطلاعات مربوط به دوندگی‌های شما* بهره گیری از GPS دستگاه* نمایش اطلاعات دقیقی از میزان مسافت، آهنگ حرکت، درجه مسیر، و میزان کالری مصرف شده* پخش اطلاعات از طریق صدا* نمایش نقشه مسیر دو* آپلود نامحدود اطلاعات* مقایسه* میزان ورزش هفتگی و سالانه می باشد.

Admin بازدید : 182 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fleece Lightning نام بازی رسمی انیمیشن پرطرفدار بره ناقلا می باشد که در آن می بایست در مسابقاتی که بره ها به موتورهای توربوشارژ مجهز شده اند شرکت نموده و پیروزی را در برابر دشمنان مزرعه به دست آورید . این بازی دارای ۸۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آنها می توانید با استفاده از افزایش دهنده های قدرت پیروزی را برای خود ساده تر نمایید . گیم پلی کلاسیک و البته ساده که تنها با چند دکمه انجام می پذیرد شما را مجذوب خود خواهد کرد .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نرم افزار های مورد نیاز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 3,474
  • بازدید سال : 8,719
  • بازدید کلی : 103,839
  • پشتیبانی