loading...
اینتردانلود|بروزترین سایت دانلود
Admin بازدید : 126 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی از شهر نیویورک را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

Admin بازدید : 344 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

Admin بازدید : 147 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

Admin بازدید : 387 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. در آپدیت جدید، بازی Universal است و برای آیفون و آیپد بهینه شده است. همچنین این نسخه از بازی برای صفحه‌ی iPhone5 بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید

Admin بازدید : 250 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .

The Night of the Rabbit-FLT | 5.4 GB

Admin بازدید : 159 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

چند سال پیش سیستم عامل آندروید برای نخستین بار توسط کنسرسیومی به رهبری گوگل معرفی شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که در این مدت کوتاه این سیستم عامل موفق به پیشی گرفتن از سیستم عامل‌های پرطرفدار و جا افتاده‌ تلفن همراه چون ویندوزموبایل، لینوکس و پالم شده و خود را به عنوان تهدیدی جدی برای رقبایی چون سیمبین، RIM و آیفون نشان دهد.
آندروید به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاد از آندروید اس دی کا برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی باز است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی  گوشی موبایل همچون شماره گیری، یا استفاده از دوربین گوشی و فرستادن اس ام اس را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.
Android SDK مجموعه ای از ابزارها، نمونه کد و اسنادی است که برای توسعه برنامه های آندروید مورد نیاز می باشد.

Admin بازدید : 130 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

Black Intellect 2 TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۷ به پست اضافه شد|

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …

 

Admin بازدید : 608 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer V7.0.12142 Final ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

 

Admin بازدید : 236 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود پچ Pes 2013

دانلود پچ جدید بازی PESEdit.com 2013 Patch 3.7

 

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 3.7 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این پچ بازی PES 2013 محبوب را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

Admin بازدید : 555 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یکی از گروه های موسیقی محبوب و موفق ایران گروه هفت (7th band) می باشد این گروه به تازگی تک آهنگ های زیبایی منتشر کرده است.
گروه سون (7th band) آهنگی های زیبا و دلنشینی  اجرا کرده اند که در اینجا جهت دانلود قرار داده ایم.

 

 

Admin بازدید : 72 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استاد محمد نوری فارغ‏‌ التحصیل هنرستان تئاتر، زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران، و مبانی تئاتر از دانشکدهٔ علوم اجتماعی بود. او پس از انقلاب اسلامی و پس از مدتی ، فعالیت هنری خود را با آلبوم در شب سرد زمستانی همراه با فریبرز لاچینی و احمدرضا احمدی در سال ۱۳۶۸ از سر گرفت و این همکاری بعدها با آلبوم آوازهای سرزمین خورشید ادامه یافت. در سال ۱۳۸۵ او از سوی سازمان صدا و سیما به عنوان چهره ماندگار موسیقی انتخاب و معرفی شد.


محمد نوری موسیقی را زبانی جهانی و از آن تمام اقوام و ملت‌های روی زمین می‌دانست و از همین رو به اقتباس و الهام از هنر کلاسیک غرب معتقد بود.
در مجموعه حاضر تک آهنگ های این استاد بزرگ گردآوری شده است.
 
|آهنگ ایران استاد محمد نوری اضافه شد  ! |
Admin بازدید : 120 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار MessiahStudio نشان دهنده ی هر قابلیت جدیدی در دنیای گرافیک سه بعدی است. این نرم افزار توسط انیماتورها طراحی شده است. MessiahStudio یک بسته نرم افزاری قدرتمند انیمیشن و رندرینگ می باشد که به طور خاص برای استفاده و رفع نیازهای مشکل ترین شخصیت های انیمیشنی و رندر طراحی شده است. این نرم افزار بیش از 10 سال در فیلم های سینمایی، تبلیغات، بازی ها، موزیک ویدیو ها و چاپ تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر یکی از سریع ترین بسته های CG در حال رشد موجود در بازار می باشد. از این نرم افزار می توان به صورت مستقل و یا به صورت پلاگین در نرم افزارهای Modo, Maya, 3DMAX, SoftImage XSI, LightWave, Cinema 4D و دیگر برنامه های اختصاصی مورد استفاده قرار داد. قابلیت های نوآورانه انیمیشن هر بخش از این نرم افزار یک تجربه سرگرم کننده و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار توانایی راه اندازی سکوهای کنترل های سفارشی با میله فلزی بدون نیاز به نوشتن اسکریپت دارد. شما می توانید بدون نیاز به نوشتن اسکریپت های MEL بسیاری از مشکلات در طراحی بدن انسان از جمله استخوان بندی را به خوبی انجام دهید.

Admin بازدید : 110 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با برنامه اندرویدی GreenPower Premium می توانید ساعات بیشتری را با گوشی هوشمند خود سپری کنید. برنامه فوق باعث می شود که نیاز کمتری برای شارژ کردن گوشی خود پیدا کنید که اینکار باعث بالا رفتن عمر باتری گوشی اندرویدی شما می شود. بر خلاف بقیه برنامه ها که نیاز به مطالعه دفترچه راهنما برای بهینه سازی است، این برنامه همه کارها را به طور خودکار انجام می دهد. البته دارای گزینه حالت دستی نیز می باشد. این نرم افزار تمام برنامه های بدون استفاده را به حالت stand by درآورده تا از اتلاف شارژ گوشی شما جلوگیری کند. سرعت بالا، سادگی و دارا بودن رابط کاربر پسند، پشتیبانی از ۲۰ زبان، داشتن ویجت برای دسترسی سریع، مدیریت داده ها، بلوتوث و وای فای، دارا بودن حالت های مختلف مانند حالت شب و حالت پرواز و… از قابلیت های این برنامه می باشد.

Admin بازدید : 68 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

نام انیمیشن : Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

قسمت سوم 3 اضافه شد  !

Admin بازدید : 180 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

NOD32 آنتی ویروسی فوق العاده قدرتمند و محبوب ترین آنتی ویروس دنیا محصولی از کمپانی ESET می باشد که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از ورود ویروس ها و جاسوس افزارها به سیستم شما را می کند. از ویژگی های شگفت انگیز این آنتی ویروس که همه ی شما با آن آشنا هستید بلوک کردن نرم افزارهای موجود در سیستم و ویژگی های آن در صورت مخرب بودن است....

Admin بازدید : 83 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

چند روزی میگذره و بازی های درست حسابی منتشر نمیشه اما امروز بازی جالبی به موضوع اکشن  که گرافیک بالایی هم داره و جزو اولین بازی هایی که بعد از منتشر شدن ایفون ۵ عرضه شده برای شما عزیزان اماده کردیم .  شما در این بازی در ۶۰ مرحله هیجان انگیز ماموریت هایی دارید که در ۴ شخصیت متفاوت باید به اتمام برسانید ..

Admin بازدید : 85 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

** آپدیت شده به ورژن۳٫۳٫۰ **

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

Admin بازدید : 100 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

Xilisoft HD Video Converter ابزاری بسیار کامل است که تقریباً فرمتی نیست که از محدوده کاری آن خارج باشد. شاید تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی کرده و کاربر تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب از میان ده ها فرمت یکی را انتخاب و با کلیک بر روی Start شروع به تبدیل فرمت ها نماید. جالب تر این این موارد قابلیت تبدیل فرمت عکس ها هم است. Xilisoft HD Video Converter حتی قابلیت تبدیل عکس ها را هم دارد. عدم کاهش کیفیت، تنظیم فرمت ها با قابلیت انتخاب اندازه تصاویر، میزان کیفیت صوت و ... تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. یک قابلیت مهم دیگر هم در این نرم افزار نهفته و آن هم قابلیت تکه تکه کردن فایل است. کاربر می توان در زمان تبدیل، فایل را به اندازه های مورد نظر که قابل تغییر است بخش بخش نماید. محیط کاربری نرم افزار ساخت شرکت Xilisoft آنقدر جذاب است که بتواند جدای از قابلیت های فوق العاده اش کاربران را هم به سوی خود جذب نماید.

 

Admin بازدید : 571 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.

Admin بازدید : 360 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

Admin بازدید : 117 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

Admin بازدید : 73 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

Admin بازدید : 76 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

Admin بازدید : 102 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپر زنده Origami Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر انیمیشنی اریگامی است که می‌توانید از آن‌ها در پشت‌صفحه‌ی موبایل خود استفاده کنید. این والپیپر دارای ۹ تم متفاوت است و همچنین ۶۲ نوع تنظیم گوناگون برای نوع نمایش تصاویر می‌توانید انتخاب نمایید. این تصاویر در عین سادگی، با حرکات زیبای خود، تا خوردن‌های زیبای موجود در ایجاد یک اریگامی را نمایش می‌دهند.

همراه با لینک اختصاصی

Admin بازدید : 243 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دوندگی های خود را ثبت کنید.نرم افزار Strava Run دوهای شما را ثبت کرده وآن ها را آنالیز می کند وبا این مقایسه می توانید خود را در میان دوستانتان محک بزنید ورکورد آن ها را بشکنید. از قابلیت‌های آن: * ضبط تمامی اطلاعات مربوط به دوندگی‌های شما* بهره گیری از GPS دستگاه* نمایش اطلاعات دقیقی از میزان مسافت، آهنگ حرکت، درجه مسیر، و میزان کالری مصرف شده* پخش اطلاعات از طریق صدا* نمایش نقشه مسیر دو* آپلود نامحدود اطلاعات* مقایسه* میزان ورزش هفتگی و سالانه می باشد.

Admin بازدید : 182 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fleece Lightning نام بازی رسمی انیمیشن پرطرفدار بره ناقلا می باشد که در آن می بایست در مسابقاتی که بره ها به موتورهای توربوشارژ مجهز شده اند شرکت نموده و پیروزی را در برابر دشمنان مزرعه به دست آورید . این بازی دارای ۸۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آنها می توانید با استفاده از افزایش دهنده های قدرت پیروزی را برای خود ساده تر نمایید . گیم پلی کلاسیک و البته ساده که تنها با چند دکمه انجام می پذیرد شما را مجذوب خود خواهد کرد .

Admin بازدید : 78 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نام بازی رسمی انیمیشن پرطرفدار بره ناقلا می باشد که در آن می بایست در مسابقاتی که بره ها به موتورهای توربوشارژ مجهز شده اند شرکت نموده و پیروزی را در برابر دشمنان مزرعه به دست آورید . این بازی دارای ۸۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آنها می توانید با استفاده از افزایش دهنده های قدرت پیروزی را برای خود ساده تر نمایید . گیم پلی کلاسیک و البته ساده که تنها با چند دکمه انجام می پذیرد شما را مجذوب خود خواهد کرد.

Admin بازدید : 493 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
منتشر کننده فایل: اینتر دی ال
 
ژانر :‌اجتماعی
 
فرمت : MKV
 
حجم: ۷۰۰ مگابایت
 
محصول:ایران
 
خلاصه داستان :نیلوفر تنها سه روز فرصت دارد تا یکصد میلیون تومان پول فراهم کند تا رضایت شاکی برادرش را جلب کند و از اعدام او جلوگیری کند . نیلوفر به همراه نامزدش و دو دوست او به هر دری می زنند تا پول را فراهم کنند …
Admin بازدید : 564 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

شرکت PiVi قبل از این با عرضه‌ی برنامه‌هایی همچون AgingBooth یا UglyBooth نشان داده است که توانایی‌های زیادی در ساخت اینچنین برنامه‌ها و دستکاری چهره شما جهت سرگرمی دارد! اکنون این شرکت در جدیدترین اپلیکیشن خودش کار جالبتری را انجام خواهد داد و آن هم ترکیب چهره‌ی دو نفر با یکدیگر است! کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 116 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

اگر به دنبال تغییر صفحه‌ای هستید که در حین زنگ خوردن گوشی‌تان به‌شما نمایش داده می‌شود، بهتر از BIG! Caller ID را امتحان بکنید. در این اپلیکیشن برای هر فرد در دفترچه تلفن خود یک عکس با کیفیت انتخاب می‌کنید و از این پس همانطور که در عکس مشخص شده است در هنگام تماس گرفتن آن شخص با شما به جای صفحه‌ی قبلی گوشی اندرویدی شما، صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که عکس شخص مورد نظر با کیفیت بالا در آن نمایش داده شده است و گزینه‌ها ساده و در عین حال شیک هستند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی و دریافت عکس‌های هر شخص به‌صورت اتوماتیک را نیز دارد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نرم افزار های مورد نیاز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 987
  • بازدید ماه : 3,462
  • بازدید سال : 8,707
  • بازدید کلی : 103,827
  • پشتیبانی